Käytämme evästeitä räätälöidäksemme sisältöä ja mainoksia, tarjotaksemme sosiaalisen median toimintoja ja analysoidaksemme liikennettä. Lisäksi tarjoamme sosiaalisen median, mainonnan ja analytiikan yhteistyökumppaneillemme tietoja siitä, miten käytät sivustoamme. Jos jatkat sivuston käyttöä, hyväksyt evästeemme.
Hallinnoi evästeasetuksia
Jotta voimme tarjota sinulle optimaalisen kokemuksen sivustollamme, käytämme evästeitä. Nämä ovat pieniä tekstitiedostoja, joita tallennetaan tietokoneellesi. Nämä sisältävät sivun toimintaa ja optimointia koskevia evästeitä sekä palveluita, kuten teksti- tai videochattiä, kuten myös internet-toimintaasi perustuvaa mainontaa koskevia evästeitä. Voit esimerkiksi saada tietää, käytkö sivustollamme useita kertoja samalla laitteella. Haluamme tarjota sinulle mahdollisuuden valita, minkä evästeiden käytön sallit
Pakolliset evästeet
Nämä evästeet ovat pakollisia sivujen selaamisen ja perustoimintojen käytön vuoksi
tarpeellinen
Analyyttiset evästeet, markkinointievästeet, muiden yritysten palvelut (riippumattomat kolmannen osapuolen palveluntarjoajat)
Analyyttiset evästeet
Nämä evästeet auttavat meitä ymmärtämään käyttäjien toimintaa paremmin.
Ei
Kyllä
Markkinointievästeet
Näitä evästeitä ja vastaavaa teknologiaa käytetään räätälöidyn ja näin ollen merkityksellisen mainontasisällön näyttämiseen.
Nokian HT SUV sopii erityisesti ajoon asfaltilla, toimii kuitenkin erinomaisesti myös pääteiden ulkopuolella. Maastoautolla ei tietenkään ajeta pelkästään pääteillä, vaan myös pienillä, vaikeampi kulkuisilla sora- ja hiekkateillä. Nokian HT SUV omaa erityisesti monipuoliseen SUV-käyttöön tarkoitetun rungon. Teräsvyöhön yhdistetyllä saumattomalla nailonvyöllä (Jointless Nylon Belt) parannettu ajo-ominaisuus. Renkaan vakaus on vahvistettu vyön kulmissa ja samattoman lankarankenteen avulla (Single Wire Bead) jopa vaativissa olosuhteissa. Asymetrisen profiilin rakenne mahdollistaa tarkan ja turvallisen toimivuuden niin kuivalla kuin märällä ajotiellä.
Pääurien avulla pienien kivien tarttuminen uriin ja lohkoihin on estetty. Profiilin rakenteen itsepuhdistusominaisuus minimoi terävien kivien tarttumisen renkaaseen. Hiekkaisilla ja muilla pehmeillä pinnoilla ajoa varten kehitetty rengassivu erityisillä otetta ja ohjattavuutta tukevilla ominaisuuksilla johtaa tehokkaisiin veto- ja jarrutusominaisuuksiin. Nokian Cool Silica-kumiseos kulutuspinnassa takaa otteen joka kelillä. Erityisesti kehitetty vaativiin ja vaihtuviin olosuhteisiin sekä suuriin lämpötilavaihteluihin. Erinomainen ote niin kuivalla kuin märällä tiellä. Huippuluokan kesto kulutuksessa.
Periaatteenamme on, että pysyvää turvallisuutta varten renkaan ominaisuudet pysyvät samoina koko rengasiän ajan. Niin renkaan kuin vanteen ikä kasvaa sivun uuden tuplatiivisteen (Double Mud Stopper) avulla. Tämä estää lian, mudan ja pienten kivien tarttumisen renkaan ja vanteen väliin. Kattava kokovalikoima nopeusluokissa T ja H uusimmasta Nokian kesärengasvalikoimasta SUV-renkaissa kattaen suosituimmat Euroopan markkinoilla olevat mallit.
Euroopan unioni on EY-asetuksen N:o 1222/2009 alaisesti määrännyt, että kaikkien 1. heinäkuuta 2012 jälkeen valmistettujen auton- ja hyötyajoneuvonrenkaiden on sisällettävä EU-vakiorengasmerkinnät, jotka luokittelevat ne kolmen suorituskykyominaisuuden mukaan:polttoainetehokkuus asteikolla A–G, märkäpito asteikolla A–G ja melupäästö desibeleinä.
Tämä asetus ei koske seuraavia rengastyyppejä: uudelleen pinnoitetut renkaat, ammattikäyttöön tarkoitetut maastorenkaat, kilpa-/urheiluauton renkaat, tietynlaiset renkaat, jotka on suunniteltu parantamaan pitoa, esimerkiksi nastarenkaat, T-tyypin väliaikaisesti käytettävät vararenkaat, ennen vuotta 1990 valmistettujen autojen renkaat, renkaat, joiden suurin sallittu nopeus on 80 km/h, sekä renkaat, joiden vanteen halkaisija on 254 mm tai vähemmän tai 635 mm tai enemmän. Tämän merkinnän tarkoituksena on toisaalta edistää taloudellista ja ekologista tehokkuutta liikenteessä sekä parantaa liikenneturvallisuutta, ja toisaalta auttaa kuluttajia valitsemaan sopivat renkaat varmistamalla tuotteiden tietty läpinäkyvyysaste.
Tästä huolimatta merkintää on kritisoitu siitä, että se ilmentää vain harvoja ominaisuuksia. Asiantuntijoiden mielestä renkailla on monia muita liikenneturvallisuuden kannalta tärkeitä ja oleellisia ominaisuuksia. Näitä ovat muiden muassa, mutta eivät ainoastaan, vesiliirto-ominaisuudet, ajovakaus, käyttöikä, märkäpidon lisäksi muut ominaisuudet märillä ja kuivilla teillä sekä lumiominaisuudet. Rengasvalmistajat esittävät, että loppukäyttäjän kannattaa edelleen pitää eri instituutioiden ja alan julkaisujen testituloksia erittäin tärkeänä tiedonlähteenä, koska niissä arvioidaan lukuisia erilaisia renkaiden ominaisuuksia.
HT tyre review
Keskiarvo 3 Testitulokset
Pito kuivalla tiellä
Jarrutusominaisuudet kuivalla tiellä
Pito märällä tiellä
Jarrutusominaisuudet märällä tiellä
Pito lumisella tiellä
N/A
Ajomukavuus
Sisäinen melu
Renkaan kuluminen
Polttoaineenkulutus
Ajetut kilometrit
14 733
10.11.2022kirjoittanutPetri Leinonen Renkaisiin tuli runkovaurioita jo noin 3000km kohdilla vaikka runko piti olla vahvistettu (XL). Ei kestänyt ajaa soratiellä kivet meni läpi renkaista.Edelliset renkaat oli halvat kiinalaiset ja ne kesti noin 20000 km ja kesti ajella sorateilläkin. Eli ei enää "laadukkaita" merkkirenkaita meille tule
10.11.2022kirjoittanutPetri Leinonen Renkaisiin tuli runkovaurioita jo noin 3000km kohdilla vaikka runko piti olla vahvistettu (XL). Ei kestänyt ajaa soratiellä kivet meni läpi renkaista.Edelliset renkaat oli halvat kiinalaiset ja ne kesti noin 20000 km ja kesti ajella sorateilläkin. Eli ei enää "laadukkaita" merkkirenkaita meille tule